Жылдық жоспар

Жылдық жоспар

«СҚО әкімдігінің білім басқармасы КММ» Мамлют ауданының білім бөлімі «КММ «С.Г.Гуденко атындағы Дубровное орта мектебі» КММ жанындағы шағын орталықтың 2022-2023 оқу жылына арналған жылдық жоспары

2019-2023 жылдарға арналған  С.Г. Гуденко атындағы

«Дубровное орта мектебі» КММ жанындағы «Бөбек» шағын орталығының

даму стратегиясы.

Кіріспе

Қазақстанда Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту білім беру саясатының негізгі бағыттарының бірі болып табылады. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру іске асыру, балалардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауды қамтамасыз ету, тәрбиелеу

ең дамыған 30 елдің қатарына кіру үшін ұлттың зияткерлік әлеуетін жеткілікті дамытуды қамтамасыз ететін «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы рухында өскелең ұрпақ. Еліміздің қоғамдық өмірінде болып жатқан әлеуметтік-экономикалық өзгерістер білім беру жүйесіне, оның ішінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға тиісті өзгерістер енгізуді талап етеді. Сондықтан бүгінгі таңда мектепке дейінгі білім беру жүйесін жаңғырту мәселесіне, оның сапалы мазмұнына ерекше назар аударылады. Бүкіл әлем сияқты, Қазақстан да мектепке дейінгі білім берудің жаңа әдістеріне көшуі қажет. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жүйесін дамыту Қазақстан Республикасы мемлекеттік саясатының басым бағыты болып табылады. Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаев қоғамның назарын мектепке дейінгі білім беруді жаңғыртуға аудара отырып: «Озық халықаралық тәжірибе негізінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға оқытудың заманауи әдістемелерін енгізуді тапсырды. Олар инновациялық, ал білім беру технологиялары креативті болуы керек». Инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жаңа мүмкіндіктерін ашады: тәжірибе жасау, алған білімдерін синтездеу, шығармашылық қабілеттері мен коммуникативтік дағдыларын дамыту, бұл оған мектептегі өзгерген жағдайға сәтті бейімделуге мүмкіндік береді. Оқу-тәрбие процесін үнемі оңтайландыруға деген ұмтылыс әртүрлі деңгейдегі және әртүрлі мақсатты бағыттағы бұрын қолданылған жаңа педагогикалық технологиялардың пайда болуына және жетілдірілуіне әкелді.

  • Өзектілігі-МБ-нің білім беру және түзету-білім беру процесінің болашақ (перспективалық) жүйесі үшін аса маңызды проблемаларды шешуге бағытталған.
  • Болжау-өзінің мақсаттары мен жоспарланған іс-әрекеттері үшін қазіргі ғана емес, сонымен бірге болашақ талаптарды да көрсетеді
  • Ұтымдылық-мүмкін болатын нәтижелерді алудың мақсаттары мен тәсілдері анықталған.
  • Зияткерлік құзыреттілік-балалардың қойылған міндеттерді шешудің әртүрлі тәсілдерін меңгеруі, нәтижені болжай білу;
  • Шығармашылық-баланың қоршаған әлемге трансформация және ашылу объектісі ретінде қатынасы, өзіндік ерекшелігімен, өзгергіштігімен ерекшеленетін жаңа өнімді жасау мүмкіндігі;
  • Қызығушылық-баланың зерттеу қызығушылығы
  • Бастамашылдық пен тәуелсіздік-балалар іс-әрекетінің барлық түрлерінде, балалармен және ересектермен қарым-қатынас жағдайында бастама көтере білу, нәтижеге қол жеткі

Қосымша ақпарат көздері